کتابخون محفل کتابخوانی و نظرات سازنده

کتابخون سعی داره به برخی از کتاب های انگلیسی و عمومی و رمان و غیره بپردازه

کتابخون محفل کتابخوانی و نظرات سازنده

کتابخون سعی داره به برخی از کتاب های انگلیسی و عمومی و رمان و غیره بپردازه

کتاب های Maximizer دکتر معمارزاده

Ielts Maximiser

اگر شما نیز به دنبال افزایش مهارت های خود در زبان انگلیسی در زمینه های خواندن، نوشتن و مکالمه هستید مجموعه کتاب های Maximizer دکتر معمارزاده مجموعه ای بسیار مناسب می باشد.این مجموعه سعی دارد تا سطح زبان شما را بالا برده تا بتوانید در آزمون آیلتس نمرات قابل قبولی را کسب نمایید. در ادامه مطلب به برخی از ویژگی های این مجموعه اشاره نموده ایم. 

Ielts Reading Maximiser

 دکتر علیرضا معمارزاده مولف مجموعه کتاب های IELTS Maximiser  برای هر سه بحث خواندن، نوشتن و مکالمه کتاب های جداگانه ای در نظر گرفته است که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.کتاب نوشتاری یعنی Ielts Writing Maximizer برای افزایش مهارت های نوشتار تهیه گردیده است و نمرۀ داوطلبان آزمون آیلتس را تا 7 ارتقا می دهد. از ویژگی های بسیار مهم این مجموعه آموزش با زبان بسیار شیوا و راحت می باشد بطوری که داوطلب به صورت کاملا خودآموز می تواند این مجموعه را مورد مطالعه قرار دهد. از دیگر مباحثی که فقط در این کتاب مشاهده می کنید ذکر مباحث ضروری و پرتکرار در آزمون های آیلتس می باشد که به شما کمک می کند با شیوۀ سوالات آمون اصلی آشنا شوید. دیگر کتاب دکتر معمارزاده Ielts Speaking Maximizer می باشد که برای افزایش نمرۀ آیلتس داوطلبان تا نمرۀ 7 تدوین گشته است. از برتری های این کتاب آزمون های کاملا استاندارد می باشد که شما را برای آزمون کاملا آماده می کند و می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما داشته باشد.

 Ielts Speaking Maximizer به صورت درس به درس ارائه گردیده است و پس از پایان هر درس تمارینی کاربردی برای درک مسائلدر نظر گرفته شده است. همچنین پاسخ مثال ها نیز در انتهای کتاب آورده شده اند. Ielts Speaking Maximizer منبعی غنی از اطلاعات را دراختیار شما قرار می دهد که در هر زمینه ای به راحتی بتوانید صحبت کنید. دیگر کتاب معمارزاده Ielts Reading Maximizer می باشد که برای تقویت مهارت های خواندن در زبان انگلیسی تهیه و تدوین گشته است. Ielts Reading Maximizer دامنه لغات داوطلبان را به طور وسیعی افزایش می دهد تا آن ها قادر به خواندن مطالب انگلیسی در هر زمینه ای باشند. از دیگر ویژگی های Ielts Reading Maximizer قابل استفاده برای مطالعه به صورت خودآموز می باشد که این امر نیز بسیار مهم است.

منبع : فروشگاه کتاب ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.