کتابخون محفل کتابخوانی و نظرات سازنده

کتابخون سعی داره به برخی از کتاب های انگلیسی و عمومی و رمان و غیره بپردازه

کتابخون محفل کتابخوانی و نظرات سازنده

کتابخون سعی داره به برخی از کتاب های انگلیسی و عمومی و رمان و غیره بپردازه

همه چیز همه چیز

کتاب همه چیز همه چیز

کتاب همه چیز همه چیز اثر نیکولا یون است که در سال 2015 منتشر شد و توانست برای مدت ها در صدر پرفروش ترین کتاب های آمازون و نیویورک تایمز قرار بگیرد نیکولا یون با انتشار این رمان جذاب توانست خود را مطرح سازد. این رمان به مشکلات بیماری و عشق پرداخته است در قسمت ادامه مطلب می توانید به موضوع کتاب دسترسی داشته باشید. 
  کتاب همه چیز همه چیز
کتاب همه چیز همه چیز اثر نیکولا یون است که در سال 2015 منتشر شد و توانست برای مدت ها در صدر پرفروش ترین کتاب های آمازون و نیویورک تایمز قرار بگیرد نیکولا یون با انتشار این رمان جذاب توانست خود را مطرح سازد.کتاب همه چیز همه چیز اولین رمان نیکولا یون نویسندۀ خوش اقبال جامائیکایی-آمریکایی از ابتدای انتشارش در سال 2015 با استقبال خوب خوانندگان و منتقدان مواجه شده و 40 هفته در صدر لیست کتاب های پرفروش قرار گرفته است. از این رمان فیلمی هم با همین نام در سال 2017 ساخته شده است. کتاب همه چیز همه چیز با عنوان اصلی Everything Everything در سطح دنیا منتشر شده است.

داستان کتاب  همه چیز همه چیز

کتاب به زندگی دختری به نام مادلین پرداخته است که دچار یک بیماری خاص شده است و این بیماری او را از هر تماس و یا کسی منع می کند او به همراه مادر خود زندگی می کند و در دنیای کتاب هایش غوطه ور است. تا اینکه او با پسری به نام اولی که در همسایگی آن ها زندگی می کند آشنا می شود برای اطلاع بیشتر از موضوع کتاب همه چیز همه چیز به وبسایت فروشگاه کتاب ایران مراجعه کنید تا علاوه بر کتاب نامبرده به عناوین دیگر نیز دسترسی داشته باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.